Treziți-vă, Brokeri de tip Call-Center. 5 motive pentru care NU aș tranzacționa niciodată cu voi

Din când în când, primesc câte un așa zis Cold Call – probabil două-trei pe lună. La început le ignoram, dar de când m-am implicat activ în campania de informare și responsabilizare a publicului, am avut un deosebit interes profesional în a urmări acțiunile unor așa ziși brokeri – un fel de research. Și în aceste 2 luni, nu am primit nici măcar un telefon convingător.

Așa că pentru toți vânzătorii care mă sună și îmi trimit spam-uri, iată de ce NU aș tranzacționa niciodată cu voi:

1. Nu am nici-o idee cine sunteți

Nu am vizitat niciodată site-ul vostru. Nu m-am înregistrat niciodată pentru nimic. Nu am auzit niciodată de compania voastră. Nu am făcut niciodată nimic care să dea de înțeles că aș fi interesat de produsele sau serviciile voastre.

De fapt, asta înseamnă Cold Call – potențialul client sunat nu are absolut nicio legătură cu compania.

2. Nu aveți nici-o idee cine sunt

Reprezint un broker, unul reglementat, lupt împotriva practicilor neconvenționale și abuzurilor din brokeraj, scriu articole și moderez webinarii de analiză tehnică.

Stiu exact cum să mă feresc de companii neautorizate, știu prea bine că odată investită o sumă de bani printr-o astfel de companie nu voi mai putea să o retrag, știu exact că juridic reprezintă o „donatie” și mai știu că nu se mai poate face nimic în cazul în care devin o victimă a propriilor decizii.

3. Nu aveți nici-o idee despre ceea ce vorbiți

Nu puteți nici măcar să îmi explicați cum ajută oameni ca mine produsul pe care-l vindeți sau de ce aș fi interesat în mod particular de serviciile voastre. În era internetului, nu există nicio scuză pentru un mesaj atât de jalnic.

Vorbiți doar de profituri rapide și ușoare, țintind oameni care încă mai cred în minuni financiare. Vă folosiți de piața forex și de potențialul teoretic nelimitat pentru a specula lăcomia și naivitatea celor care nu înțeleg tranzacționarea în marjă, adică inclusiv riscul de a pierde tot.

4. Mă întrerupeți, mă deranjați, mă hărțuiți

Nu se întâmplă tot timpul, dar este incredibil de frustrant. Declin oferta și insist să nu mai fiu contactat, dar la câteva zile sunt din nou contactat. V-am și raportat, atât online cât și telefonic, dar vă schimbați numele de la lună la lună.

Nu înțelegeți că vânzarea agresivă rareori funcționează și este cu atât mai puțin eficientă când persoana de la celălalt capăt al firului nu este interesată de conversație. Faceți-mi un favor și renunțați.

Telefoanele agresive NU funcționează pentru că țintesc oameni care nu și-au manifestat niciun interes. Mai mult, nu ajută, nu rezolvă probleme. Întrerup, deranjează, hărțuiesc!

5. Vreți să îmi vindeți ceva imediat

Nu, nu vreau. Abia ți-am reținut numele tău și al companiei tale și deja îmi ceri bani.

Ești foarte mirat că nu vreau să câștig X% pe zi sau pe săptămână. Și eu sunt mirat că vrei să îmi vinzi o mașină de făcut bani.

Nu vrei să îmi dai timp să mă documentez pentru că știi că voi descoperi că sunteți neautorizați, că fondurile mele nu sunt protejate și că activitatea voastră nu este supravegheată.

 

Concluzii

Retine: dacă sună prea bine pentru a fi adevărat, probabil așa și este!

O atitudine cetățenească, susține avocatul Cristian Duțescu, este reclamarea la ASF a tentativelor de vânzare agresivă, promisiunilor de profit rapid și ușor sau recomandărilor directe de a vinde sau cumpăra un activ financiar.

și nu uita…

Alătură-te campaniei ” Tranzactioneaza Responsabil” desfășurată de Admiral Markets.

 

Promisiuni de câștig? Profit sigur și garantat? Nu te lăsa păcălit!

Sursa: www.admiralmarkets.ro

Share this post

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.